Prehľad účtu
1. Po prihlásení do vášho Doklado účtu kliknite na svoj účet v pravom hornom rohu.
2. Zo zobrazených možností kliknite na tlačidlo Prehľad účtu.
Profil používateľa
1. Svoj Profil užívateľa upravíte kliknutím na tlačidlo Upraviť
2. Po úprave údajov zmenu potvrdíte kliknutím na tlačidlo Uložiť.
Zmena hesla
1. Ak si prajete zmeniť heslo, kliknite na ikonku Zmena hesla.
2. Zobrazí sa pole s vaším prihlasovacím mailom, na ktorý vám príde odkaz na obnovenie hesla.
3. Otvorte mail a kliknite na priložený odkaz pre obnovu hesla.
4. Budete presmerovaný na stránku pre obnovu hesla, kde si zvolíte Nové heslo.
5. Po kliknutí na Uložiť budete môcť používať nové heslo.
Predplatné
1. v záložke Informácie o predplatnom máte prehľad o počte spracovaných dokladov, konvertovaných výpisoch a aj dokladoch prenesených cez API. Taktiež vidíte, aké Doplnkové služby máte zakúpené.
2. v záložke Zoznam faktúr máte zobrazené vystavené faktúry za službu Doklado, ktoré si môžete stiahnuť kliknutím na ikonku Stiahnuť.
Cenník služieb
V tejto sekcii sa zobrazí váš aktívny plán, možnosť spravovať moduly a prechod na vyššiu verziu. V prípade trial verzie - možnosť Deaktivovať trial
1. Modul Mostik - pripojiť je možné len v Doklado Plus. Počítadlo sa aktivuje až po inštalácií Mostíka.
2. Modul Rozdelovač - pripojiť je možné len v Doklado Plus. Poplatok sa zobrazí ihneď.
3. Moduly Opakovaná fakturácia, Automatické upomienky a Automatické účtovanie si môžete aktivovať kliknutím na tlačidlo Spravovať firmy.
! V TRIAL verzii je možné pripojiť len 10 firiem ku každému modulu. !
Trial verzia
Trial verzia ponúka široké možnosti pre testovanie funkcií, ktoré Doklado ponúka.
- môžete spravovať až 70 dokladov, čo vám umožní oboznámiť sa s naším systémom správy dokladov
- umožníme vám vykonať až 70 konverzií
- API je dostupné s limitom 1000 prenosov do účtovného softvéru
- môžete spravovať až 10 bankových účtov, čo vám uľahčí správu financií.
- testovanie Modulu opakovanej fakturácie je možné s 10 faktúrami.
- máte prístup do Automatického účtovania pre 10 firiem, avšak po vyčerpaní tejto kapacity už nebude možné pripojiť ďalšiu firmu, ani po vymazaní inej firmy.
Upozorňujeme, že po vyčerpaní trial verzie nebude možné vystavovať faktúry, skenovať bločky ani nahrávať doklady do nespracovaných faktúr. Avšak doklady v nespracovaných dokladoch budú naďalej možné spracovať.
Využite túto jedinečnú príležitosť na preskúmanie všetkých funkcií a zistite, ako môže náš systém zefektívniť vašu prácu!
Pre pokračovanie v Doklado po vyčerpaní Trial verzie je potrebné aktivovať Doklado Free alebo Doklado Plus.
Deaktivovať Trial
1. máte možnosť deaktivovať Trial verziu kliknutím na Deaktivovať trial
2. zobrazí sa potvrdenie deaktivácie trialu
3. POZOR! Deaktivovanie trialu je nezvratné!
4. Deaktivovaním Trial verzie automaticky prejdete na Doklado Free
Doklado Free
Aktivovať Doklado Free je možné v prehľade účtu - predplatné - cenník služieb, kliknutím na tlačidlo Aktivovať.
Plán je vhodný pre živnostníkov a malých podnikateľov. Tento plán zahŕňa 7 dokladov - spracovanie alebo vystavenie dokladu.
Nie je možné využívať moduly, ani pripojiť bankový účet.
Doklado Plus
Pre maximálne využitie aplikácie Doklado je potrebné aktivovať Doklado Plus - prehľad účtu - predplatné - cenník služieb, kliknutím na tlačidlo Aktivovať alebo na tlačidlo Prejsť na vyššie predplatné.
Nie je možné prejsť z vyššieho predplatného na nižšie!
Moduly
Pre pripojenie modulov je potrebné mať aktivované Vyššie predplatné.
Mostík
Sekcia Mostík slúži na generovanie používateľa k Mostíku do Pohody.
1. Po kliknutí na ikonku Aktivovať sa zobrazí potvrdzovacie okno. Kliknite na Aktivovať.
2. Ak prebehla aktivácia úspešne, zobrazí sa okno s prihlasovacími údajmi. !Heslo je viditeľné len v tomto momente! (po kliknutí na ikonku oko) Po uložení hesla kliknite na Potvrdiť.
3. Mostík je potrebné nainštalovať. Kontaktujte podporu a dohodnite si inštaláciu Mostíka. (Pokyny k inštalácii).
Rozdeľovač
1. Pre aktiváciu modulu Rozdeľovač prejdite do sekcie Prehľad účtu —> Predplatné —> Cenník služieb a následne kliknite na ikonku Aktivovať v príslušnom module.
2. Zobrazí sa potvrdzujúce okno.
3. Pre aktiváciu rozdeľovača je potrebné zadať názov pre rozdeľovač a kliknúť na ikonku Vytvoriť.
4. Rozdeľovač je aktívny a môžete ho naplno využívať.
Moduly pre firmy
V tejto sekcii môžete spravovať moduly - Opakovaná fakturácia, Automatická upomienka a Automatické účtovníctvo.
Opakovaná fakturácia
1. Prejdite do prehľadu účtu - Predplatné - Cenník služieb - Moduly pre firmy
2. Kliknite na tlačidlo Spravovať firmy vo vybranom module a vpíšte názov/názvy firiem, pre ktorú chcete Opakovanú fakturáciu zapnúť a kliknite na tlačidlo Pripojiť. Každé jedno pripojenie je spoplatnené.
3. V nastavení firmy sa v menu zobrazí Opakovaná fakturácia. (Nastavenia v sekcii: Rozšírené nastavenia --> Opakovaná fakturácia)
Automatické upomienky
1. Prejdite do prehľadu účtu - Predplatné - Cenník služieb - Moduly pre firmy.
2. Kliknite na tlačidlo Spravovať vo vybranom module a vyznačte názov/názvy firiem, pre ktorú chcete automatické upomienky zapnúť a kliknite na tlačidlo Pripojiť. Každé jedno pripojenie je spoplatnené.
3. V nastavení firmy sa v menu zobrazí pole Automatické upomienky. (Nastavenia v sekcii: Rozšírené nastavenia --> Automatické upomienky)
Automatické účtovanie
1. Prejdite do prehľadu účtu - Predplatné - Cenník služieb - Moduly pre firmy.
2. Kliknite na tlačidlo Spravovať firmy vo vybranom module a vpíšte názov/názvy firiem, pre ktorú chcete automatické účtovanie zapnúť a kliknite na tlačidlo Pripojiť. Každé jedno pripojenie je spoplatnené.
3. V nastavení firmy sa v menu zobrazí Automatické účtovanie. (Nastavenia v sekcii: Rozšírené nastavenia—>Automatické účtovanie)
Zrušenie predplatného
V prípade, že si prajete predplatné zrušiť, môžete tak urobiť v Prehľad účtu —> Predplatné —> Cenník služieb
Ak zrušíte predplatné v priebehu uhradeného fakturačného obdobia, môžete spravovať všetky doklady až do konca tohto obdobia. Po skončení fakturačného obdobia vám ostane prístup k archívu dokladov, ktoré môžete exportovať.
Ak si prajete kompletný výmaz dát, kontaktujte podporu.
Fakturačné údaje
1. Svoje Fakturačné údaje upravíte kliknutím na tlačidlo Upraviť.
2. Po úprave údajov zmenu potvrdíte kliknutím na tlačidlo Uložiť.
API prístupy
Ku dátam uloženým v Doklado môžu prostredníctvom API rozhrania pristupovať aj aplikácie tretích strán. Táto sekcia slúži pre partnerské riešenia - na generovanie API kľúčov. Viac o API si prečítate na stránke Doklado API.
1. Kliknutím na ikonu Developerská dokumentácia sa dostanete do dokumentácie Doklado API
2. Kliknutím na Vygenerovať nový prístupový kľúč, vygenerujete nový Api kľúč
Mostík
Prehľad účtu —> Mostík
V tejto sekcii nájdete vaše prihlasovacie údaje a nastavenie priority párovania databáz účtovných jednotiek.
Viac o Mostíku si prečítate na našej stránke. Návody k Mostíku nájdete na tomto odkaze.
Rozdeľovač
1. Pre aktiváciu modulu Rozdeľovač prejdite:
a) Sekcia Prehľad účtu —> Predplatné —> Cenník služieb a následne kliknite na tlačidlo Aktivovať v príslušnom module.
- Zobrazí sa potvrdzujúce okno.
- Je potrebné zadať názov pre rozdeľovač, ktorý sa zobrazí v emailovej adrese.
- Kliknite na tlačidlo Vytvoriť.
b) Sekcia Rozdeľovač —> kliknite na tlačidlo Aktivovať
- Budete presmerovaný do sekcie Prehľad účtu - Rozdeľovač.
- Kliknite na tlačidlo Pripojiť k účtu
- Kliknite na tlačidlo Aktivovať.
Rozdeľovač je aktívny a môžete ho naplno využívať.
2. V sekcii Prehľad účtu —> Rozdeľovač máte prístup k nastaveniam (Emailová brána, Prístupové práva)
3. Používatelia zo všetkých pridaných firiem môžu posielať svoje doklady na spracovanie na jeden mail.
4. Prijaté doklady sa zobrazia v sekcii Rozdeľovač
5. Kliknutím na Vyberte zo zoznamu v stĺpci Zaradiť do firmy priradíte doklad ku firme do ktorej patrí.
6. Doklad priradený ku firme presuniete:
a) kliknutím na ikonu ✓.
b) Hromadnou akciou - kliknutím na box označíte doklady, ktoré chcete presunúť do firmy a kliknete na tlačidlo Zaradiť do firmy.
- Zo zoznamu firiem vyberte tú, do ktorej chcete doklady presunúť.
- Kliknite na tlačidlo Potvrdiť.
7. Doklady môžete ďalej spracovávať v konkrétnej firme,v sekcii Nespracované doklady.
Emailová brána
1. Zobrazí sa emailová adresa, ktorá slúži na zasielanie všetkých dokladov, ktoré chcete spracovať v Doklado a následne preniesť do účtovného programu.
2. Emailová adresa je vopred vygenerovaná a nie je editovateľná (základ emailovej adresy je vytvorený z vami zvoleného názvu rozdeľovača pri aktivácii).
Prístupové práva
1. V tejto sekcii vidíte prehľad užívateľov, ktorý majú prístup k rozdeľovaču.
2. Užívateľov môžete pridať kliknutím na tlačítko +Pridať užívateľa, pre odstránenie užívateľa kliknite na ikonu kôš.
Deaktivovať rozdeľovač
Ak si prajete deaktivovať rozdeľovač, kontaktujte podporu.